Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, December 30, 2009

Nikah - Part 9

Kisah Pelamin Nikah






Ni lah die bulat2 yg korg tgk kat pelamin aku tuh..
awal2 dah aku buat sendiri bende nih...
sbb hasil cantiknyer lain kalau kite cucuk bunga yg biasa kite tgk..
sbb aku mmg perlukan warna mcm ni...




disebabkan keputusan nak buat pelamin simple untuk sesi tangkap gambar..
mcm tak lengkap takde bunga telur kat pelamin kan..
jd disebabkan malas nak membuat bunga telur yg susah2...
jd aku buat je mcm kat atas tu...
xletak telur pun dlm bekas silver tu..
hanya letak ferero rocher saje...
nak senang kan..tak yah rebus2..
awal2 dah leh letak..


team bisikbisikdesign tengah bekerja keras...
mengikut gambar yg telah aku lakar pelamin yg aku nak...



fresh flower ball..



bola-bola pink tu terawang2...suke aku tgk...!!






Bisikbisikdesign

for more detail email to bisikbisikdesign@yahoo.com



24 comments:

LaLaLovy said...

cantik sgt!~
it is so cute lah.

aszadha said...

chaittt..kasi tunjuk skit la sis muka2 tulang belakang bisik2 design 2...nak gak popular...hahahaha

diyanashukor said...

LaLaLovy | thanks =)



aszadha | hisshh..nanti lah...bwk bersabar....

khairulhaya said...

alahai geram la tgk pomander ball tu..kasi ajar la mcm mana nk buat tu kak..lg cantik dari pomander ball roy la..hehehehhe

diyanashukor said...

khairulhaya | ala..takde lak gambar masa sesi buat pomander ball yuh...nanti kalau akak buat lg akak tunjuk k..

hawashukor said...

pomander ball tu akan kite guna untuk wedding kite nnt wah xsabar... tu br 40% lg 60% pomander kene wat...huhu kite suh kak sanah wat.. diakan baik hati hehe..
cepat siapkan aku pun bunga telur aku tu nnt xsiap aku amik ko punya lantak la lain colour dr baju aku kihkih...

diyanashukor said...

hawashukor | okok..nanti aku siapkan... ko buat je bola2 api ko dulu...sanah kan die naik pangkat sikit..die kene la wat...tp die kata tak cukup masa nak wat wedding die lak..

Atiqah Adnan said...

dear... hari tu saya ade buat juga pomander ball tu tau.. tapi guna kertas bukan tisu.. diyana pakai tisu kan..? erm.. nak tanye kat mane beli tisu kaler-kaler gitu..?

diyanashukor said...

atiQah adNan | diyana guna kertas warna, tidak menggunakan tisu pun..

aszadha said...

hamboiii2 ko haweeeee...semuannyer akuu yer...nnt kawin aku ko nak ke tlg aku plak..? huuhu..sib baik ko rajin bt kan air tuk kitaorg hehehe...sedap lak 2..(bodek ni..hahaha)

diyanashukor said...

aszadha | ko kalau lambat sgt...kitorg dah pregnant susah ko sanah..

Sugarpink Icing said...

cantik bunga tu, luv yr idea, the pelamin look simple but gorgeous. . .

Hanafedora said...

Allah..comel benar bulat2 tu..kaler pun comel2 je

diyanashukor said...

Sugarpink Icing | yes i need the simple pelamin for nikah...thanks..


Hanafedora | warna2 tu favorite diyana...tu yg suke tu warna bulat2 tu..

Atiqah Adnan said...

kertas warna yang mane eak dear..?
lepas tu kan diana cucuk je kat gabus yang bentuk bulat tu ea..?

diyanashukor said...

atiQah adNan | nak citer pun tak tau camana... yup..leh cucuk atau gam terus...

Nurna said...

nice works...1st time bace blog akak...sgt2 cntik akak make up...heee~
selamat pengantin baru.....

dyba said...

wah cantiknye warna...simple tp sgt cantik.bga telur tu pon wat sndri?guna kertas jgak?kreatifnye...

diyanashukor said...

dyba | bunga telur tu artificial then tambah telur silver sbb last minit teringat nak buat bunga telur..

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

salam..
cantikla plamin ni kak..sweet sgt.
izinkn sayer letak kt my blog ek..hehe..dun wori..pic akak ade skli =)

diyanashukor said...

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. | tq.. =)

anata said...

yg bulat2 tu guna bunga ke or paper?
cantik la :D

diyanashukor said...

miznina | its from paper..

Mei said...

hello diyana,

I plan to make my own mini pelamin jugak..boleh tanya...dekat mana i nak cari besi untuk sangkut backdrop macam dalam ur mini pelamin tuh? u mind to share?