Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, December 24, 2009

Nikah - Part 7


Gambar - gambar detik pernikahan



buat muka cool

saat akad nikah...
sekali lafaz jer.. =)


yes!! hahaha..









mas kahwin
" ini untuk mu " katanyer..


sarung cincin

gelang..




oouucchh...

my mom..
"mama jgn sedih ok...ni saat gembira..."
saya tahu kalau saat ni arwah papa masih ade, die menjadi wali untuk nikahkan saya...
jd time nikah tu saya tak keluarkan air mata supaya mama tak turut sedih..



menantu kesayangan...
pesanan mama jgn 'babab' anak die kalau ade salah.. huhuhu...



mertua ku..



my sis and her fiance
* kenapa nak kene pegang tangan jugak?? heran aku..


jap... betulkan butang jap..
br leh tangkap gambar...
senyummm....






picture from CintaBerbisik
Thanks wiwit for the lovely piture..

8 comments:

Anonymous said...

Aw, MashaAllah! :D
I have been a follower of your blog for a long while and was a bit confused whether this was your wedding ceremony or a client's but I can see it must be your own. Absolutely beautiful pictures, you make a very sweet couple. Wish you all the best for the future, InshaAllah!:)
Sajida (aka. Su-pah)
xxx

diyanashukor said...

su-pah | yes...this is my wedding ceremony... thank u so much... =)

@kutopsecret said...

Suka tgkkk...happy nyer pasanagan nih...Aku dapat rasa saat itu suatu ketika dahulu..

diyanashukor said...

@kutopsecret | rasa mcm nak buat lg skali majlis nih..hahaha...

aszadha said...

weeiii..aku suka pic second last 2...aku dah tgk dlo dlm cam wit hehehe...

diyanashukor said...

aszadha |aku pun suke..actually time tuh mcm penat asyik tangkap gambar je kan..pastu sandar kat faiz..pastu wit tangkap...jd la camtu..

Fariza said...

kak, cantiknya !!!

boleh tahu x mana nk dapatkan pelamin tersebut?
cantik sgt

diyanashukor said...

♥Ms Yuki♥ | pelamin tu boleh email bisikbisikdesign@yahoo.com / http://bisikbisikdesign.fotopages.com