Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, December 10, 2009

Entry last sblm nikah

Aku ingat nak update semasa followers aku seramai 200..
tp nampaknyer tak sempat...
tgk2 dah 213..
thanks ok kepada yg membaca blog aku nih...
seperti biasa time2 nak majlis ni aku sentiasa bz...
tp org lain kawin pun aku bz jugak..
abis biler nyer aku free??
aku nak honeymoon pun tak sempat...
sblm selepas majlis ade customer...
tp rezeki tak elok tolak..
kann...
lg2 rezeki nak kawin ni bertambah2..
alhamdulillah..
lg 2 hari aku dinikahkan...
heee.... camana rasa pun aku tak tau nak ckp..
exited la yg bnyk ade buat masa skrg..
akan dtg aku tak pasti...
gambar2 hantaran/mini pelamin sume aku akan update pas majlis la yer...
br surprise...
ok lah kalian doakan aku yer..
esok mcm2 tugas...pelamin,bilik,appoinment pakai inai...
mcm2 lah...
nasib aku ade team bisikbisikdesign yg sentiasa menyokong aku..
dan menjadi tulang blakang aku...
untuk semua kerja2 yg akan dibuat...
kawan2 yg aku hargai sampai mati takkan aku lupa...
ape2 ucapan untuk aku???

16 comments:

Nurfatehah said...

tahniah! semoga kekal ke akhir hayat. aminnnn. =))

Aida Narina said...

Diyana! Wishing you all the best for the new journey with your fut hubby. Hope you will look nice on that day! :)

Aida Narina said...

Diyana! Wishing you all the best for the new journey with your fut hubby. Hope you will look nice on that day! :)

ieja said...

diana.. semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.. aminn..

♥ KyRa CrysTal PinK ♥ said...

SeLamAt PenganTiN Baru..
Semoga kekaL bahagia sehingga ke akhir hayat..
Congratulations..hehe

Atiqah Adnan said...

gud luck tau dear..
heheh tak sabr nak tengok gambar..

Quiyah said...

ade, ade.. ni ade ucapan..

Cik yana (ewah!),

Masa nak nikah nanti selawat byk² ok.. Jgn gabra, minum air sebelum bernikah tu..and most of all, Good Luck yer!

Lepas ni dah takleh pakai Cik, kene pakai Puan dah.. haha..

Pape pon, Selamat Pengantin Baru dear!

fizamior said...

semoga selamat semuanya!!!!
hepi wedded life!!!!

Byzura Mj (By) said...

semoga ianya berjalan dengan lancar ;)

Cik Tudung Merah said...

babe, welcome to the club!before ni i hanya silent reader u, skang no more.ok, now nothing to be worried ok. marriage is fun and please enjoy the moment.lepas ni tanggungjawab makin berat, pandai2 la u agih mase ye.last but not least,selamat pengantin baru dan moga berkekalan hingga ke akhir hayat.

Anonymous said...

tahniah ye... semoga bahagia..

nurul said...

seLAmat PenGAntIn BAru...:-)
semOga BErkekaLAn hINgga Ke AkHir Hayat...
nAnti cePAt2 uPdate gAmbar KawEn OKey..TAk sAbar nAK nENgOK Nie...:D

Pya said...

congrates!! da nak kawen da..

-rose- said...

CONGRATULATIONS !!!

Farhana Baharin said...

diyana, Selamat sumenyer!!!congrats!!

Anonymous said...

agar Allah mempermudahkan urusan diyana sekeluarga.. agar nikah diredhai yg maha Esa~ congrats!