Followers

Monday, June 22, 2009

next customer dan tragedi mencemaskan!!

next customer is Jamilah...
make-up for engagement..
die nak make-up yg natural..
dan eyeshadow yg natural colour jugak...
sbb majlis pertunangan tu dibuat secara sederhana je..
saudara terdekat je hadir...
sbb tu jugak tiada sebarang aksessori yg die pakai...

Before make-up

After make-up








Tragedi yg mencemaskan !!!



aku make-up jamilah 8 pagi..
so bile sampai awal..
aku pun singgah mamak minum teh tarik...
after bayar...cr kunci..dlm poket takde..beg takde....
tak nak la tgk dlm kete terus..takut nampak kunci tu tertinggal dlm...
pastu gi kat kete.....




Tgk..!!!!...kunci tertinggal
time tu lg 3 minit kul 8 pagi..

beg make-up sume dat dlm...





uwwwwwwaaaaaaaaa............ =(




call tunang aku...
ckp suh dtg sbb kunci kete dlm kete....
sementara tu aku singgah kedai dekat2 situ ade kedai tayar..
then ckp ngan cina tu...
die leh tolong...
yeeaaayyy....call blk tunang ckp tak yah dtg...



bg la cina ni duit minum...
fffuuuuhhhhh......
sampai jugak la umah jamilah ni kul 8.15 camtu...



* pengajaran nyer jgn la cuai yer....

6 comments:

aszadha said...

lorrr...leh lak jd gitu..sib baik xder org nampak..kalau x hilang dah kete ko..huhuhu

adikmuygperihatin said...

sianla kakak aku nie
apela dia pikir masa 2 kan..
klau org nmpk pun diorg bukan leh wat ape2 pun... TAPI!! klau kak sanah nmpk mahu di gelak terguling2 percayela ckp aku..

diyanashukor said...

aszadha | tu la sanah...sian aku....pas dah dpt masuk kete, kol faiz, faiz ckp "lain kali buat la lg"..hahaha....nak wat camana...tak pernah lg aku cuai tau bab2 camni..

diyanashukor said...

adikkuyggile | kalau ko ade ko pun nangis...jgn nak ketawa....sedih aku tgk kunci aku tertinggal kat dlm..

aszadha said...

hehee... 2la ..naper la g sorang2..ajk la kwn2 ko ni...aku ngan una ngan free...huhuhu...org xkjer...

diyanashukor said...

aszadha | aku pegi dr umah faiz...sbb tiap2 minggu aku dok sana..siapkan bunga telor ngan kakak die...