Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, July 28, 2009

make-up artist & MAC



Hari sabtu lepas gi kedai kak mas
nak ambik stock yg telah dikirim..
time tu jugak dpt jumpe Nurin Makeover di kedai kak mas
first time jugak jumpe die..
aku dah book die untuk make-up my bridemaids for nikah dan reception..
so settle dah kesemua make-up artist untuk majlis2 aku nanti...
so nanti majlis aku bertembung la make-up artist ramai2...hihi...



18.07.2009 hari tu MAC ade buat sale di hotel ape ntah...

sale ni hanya kepada yg dapat invitation card sahaja yg leh pergi...setahun sekali je..

di sebabkan aku di indonesia time tu aku hanya kirim dgn kak mas..

mmg berbaloi...rasa rugi tak kirim duit bnyk2...tp seorg limit die boleh beli 2 ribu sahaja..

jd kak mas terpaksa share ngan aku...

kak mas pergi dengan nurin sahaja...

ni lah stock baru yg dpt beli time sale tu..

3 eyeshadow rm78 ( kalau tak 1 je dah rm60)

tp warna2 kebanyakan warna yg tak laku..

mcm bedak pun warna2 gelap..

2 blusher rm55

berbaloi la kan...

mula2 tgk blusher mcm light sgt warna tp biler pakai nampak ok...

gambar ni masa aku pakai blusher yg br beli tu...

ok la kan....nampak natural...
















14 comments:

Jasfyra said...

murahnya brg MAC time sale..rugi nya xde dpt invitation.huhuhuu

diyanashukor said...

jasfyra | yer..mmg murah...berbaloi membeli nyer...kalau gi kedai MAC rm100 tu dpt la 1 je brg...mcm mana nak beli bnyk kan...sure beribu...fuuhh...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Best nyer dapat MAC harge murah cam gitu....huhuhuhuhuhu
Dapat lak jumpe kak Nurin...

diyanashukor said...

aj | yup murah...die wat sale setahun sekali jer..rugi tak beli tau...nurin time tu pun tak sengaja lak dpt jumpe time tu..masing2 dah lepas jumpe customer dapat la lepak kejap...

aszadha said...

waaa...ni ler tukang makeup ija yeer...untung ija uhuhu...untung gak kitaorg ader kwn cam ko ni...kekeke

achmal said...

hye diyana
i like ur touch
macam mane u kire u punye package ye?

Raja Feena said...

hey dear...
best je tgk blog kamu!hehhehe
ade masa singah blog i bleh tunjuk aja sikit ape yang patut.hhhehehhe

diyanashukor said...

aszadha | ha...habis kang takkan aku sorang atas pelamin cun kan...ija sbg pengapit kene la jugak..aku nak make-up kan karang takut tak sempat..

diyanashukor said...

achmal | email diyana kat diyanashukor@yahoo.com nanti diyana bg tau dgn lebih lanjut... tq..

diyanashukor said...

beauty touch | tq drop comment here..no problem..nanti i jenguk2 ok..

Nariko said...

oh oh... i pun peminat MAC.. gooo team MAC! hehehhe

diyanashukor said...

Nariko | yer..barangan MAC mmg boleh buat kite giler..

Anonymous said...

aik..tak jd amik nurul shukor ker ??

diyanashukor said...

anonymous | tolong baca betul2 yer.. nurin makeover will be make-upartist for my BRIDEMAIDS...