Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, April 21, 2009

busana for nikah

eelloooww...



persiapan seterusnye..
adalah design baju untuk nikah..
colour semestinya putih...
nampak suci jerr..


tudung aku nak pakai style mcm gambar bwh ni...




dan dress for nikah aku design mcm ni...
ala2 jubah pun ade...
sbb selalu nye org buat baju kurung moden/kebaya
tp masa nikah aku nak design mcm ni...
xtau la kot2 ubah fikiran...
tp buat masa ni mmg ni lah design yg aku suke...

die menggunakan 2 material..
di luar menggunakan chiffon...
bahagian dalam kebanyakan menggunakan satin...
tp aku tak pasti kain mana yg akan ku buat..
beaded antara colourful or only white
akan ku tanya designer aku nanti...
nak kawen ingat senang....mcm2 bende kene buat....
huhuhu

6 comments:

Reena said...

lawa...pandai u design ur baju nikah.

diyanashukor said...

thanks reena....
buat masa ni itulah yg terbayang skrg...akan dtg tak tau la kan...kot2 nak ubah ape2...

hidden.wing said...

wah, sangat glam baju nikah itu :D
nice!

diyanashukor said...

i rasa abis simple dah baju nikah tuh...simple+nice....

Mrs. Amie said...

Oh! It was so Rizman Ruzaini la..heheh

diyanashukor said...

yup...sgt suke ngan design diorg...setelah ditokok tambah its suitable for my nikah...sgt simple...