Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, March 30, 2009

My new business

hi everyone....




ari ni dgn bangga nye nak memperkenalkan my new business selain make-up , aku nak memperkembangkan lg kebolehan aku dlm bidang2 mcm ni....




dgn sokongan family & kwn2 aku...aku bertambah yakin untuk kembangkan lg bakat yg sedia ada ni...


alhamdulillah...semua rezeki dtg dr Allah...setelah aku pikir2 aku membuat keputusan nak buat business ni dgn ajak kawan2 baik aku untuk join aku dan masuk share dlm business ni...aku harap kami sama2 berjaya dlm business yg kami buat....bile bnyk tenaga kerja, kami boleh dptkan tempahan yg bnyk....sbb tu aku ajak diorg buat sama2 business ni memandangkan diorg pun bnyk masa terluang dan minat bidang ni....


thanks korg sbb terima lamaran aku untuk join business ni....


untuk perkembangan selanjutnyer atau product terbaru ,korg boleh view sini


kitorg telah sebulat suara setuju untuk letak nama "bisik-bisik design"..mcm mana leh tercipta nama ni masa tu diorg tgh tolong buat pelamin mini untuk engagement aku...dr situ terus tak nak tukar nama lain lg...harap business ni maju dan terus maju....siap ade moto lg tau...."biar untung sikit janji ber quality"

ok...daaa....see u on the next entry...


No comments: