Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 18, 2009

my engagement part 3

baju for engagement






skrg ni time bertunang lelaki pun dtg..kalau dulu2 jarang lelaki dtg...dtg tu dtg tp takde la bergambar bagai...skrg dah bergambar untuk kenangan jd kalau pakai ala2 sedondon br cuuunnn....jd kene la tempah jugak baju untuk lelaki...lg pun masa beli kain kat jakel die siap pakej sekali untuk baju melayu...soo tempah la....


tempah dkt kedai depan masjid india...kedai BAK

ni setelah baju tu siap....

untuk baju aku...aku tempah kat indonesia....kemudian nak jdkan kes....baju tu leh lak sampai 11hb march..sedangkan aku nak pakai 15 march...risau jugak la...aku yakin baju tuh sampai..tp psl org keliling aku yg lebih2 risau buatkan aku lak tension...siap tempah baju spare lg ari tuh..takut la tak sampai...dan2 aku lepas je tempah nationwide call tanya alamat aku tu kat mana....hangin lak aku....tp takpe lah..baju spare tu aku pakai time adik aku bertunang...jd berbaloi la jugak....

ni lah hasil nyer....hasil sentuhan designer dr bandung...kain dr jakel...tp kalau korg beli kain sana lg murah pastu tempah terus..sbb kalau kat sini harga kain = harga kain + tempah kat sana....so kalau korg nak nombor atau email designer aku tu leh tanya aku yer....designer aku kata dr berat je die leh tau potongan badan korg....haa...mcm ahli nujum kan...tp kalau nak lebih yakin korg ukur la badan korg part2 yg penting...so yakin sikit hasilnyer...design korg email la gambar...sume die leh buat...sbb material sana lebih cantik dan murah berbanding sini....

next entry......gambar aku di hari pertunangan....

2 comments:

Anonymous said...

bape lama baru smp postnya dari badnung ke mesia?

diyanashukor said...

Anonymous | ambik masa 1 minggu..