Followers

Tuesday, March 17, 2009

my engagement part 1

"saya dah bertunang"....yo yo ooo jer....


hahaha....setelah menjadi tunang org...rasa mcm biasa....

tp mcm takut2 sbb org kata darah manis ni bnyk dugaan...

insyaallah sumer nyer berjalan dgn lancar sepanjang tempoh pertunangan ni....

kite merancang Allah yg menentukan.....

ok..hari ni nak tunjuk korang gambar hantaran dr pihak perempuan dan lelaki...

dua2 belah pun aku buat...

sbb bukan ape...belah lelaki bnyk yg ade anak2 kecik...

jd aku tak nak la susah kan org...

kalau nama nye 'diyana' seboleh2 nak buat sume sendiri...

sooo ini lah hasil nyer....

dr pihak perempuan punye gambar boleh tak terlalu sibuk sampai tak sempat nak tangkap satu2....hahaha.....

aku tunjuk mana yg ade je la yer...






pulut kuning

sireh junjung

ni dr pihak lelaki....tema hijau...aku guna orkid








ok..itu jer....nanti dpt dr photographer aku upload lg k...

soo...enjoy!!!






2 comments:

ctfza said...

hye there..

cantik la.. mintak izin letak gambar hantaran tunang awak kat blog saya ye.. nak buat rujukan.. boley ye.. cantikkk..

sy nak buat guna orkid jugak.. boley yea dijadikan rujukan..

tq tau :-) cantek sangat..

diyanashukor said...

ctfza | sile2 no problem.. =)