Followers

Friday, September 24, 2010

Teringat kembali



Heeellloooo....
bile tgk blk gambar2 masa nikah mula la kan senyum2 mcm nak nikah lg skali...
time tu la saat yg dinanti2 kan...
saat bahagia yg boleh senyum sampai telinga...
bile tgk blk kurusnye aku time nikah...
tak sangka leh kurus mcm ni..
usaha beb semata2 time kawen nak nampak kurus...
sblm ni mmg gemok la...
tp takde la kurus sehingga nampak tulang2 tu..
aku kalau nak kurus pun still nak mcm berisi2 sikit...
takde la nampak mcm tak cukup mkn...


kire mcm dlm gambar ni bg aku, aku suke la...





tp bile mengandung jer....haaaaaa....hhaaammmeeeekkk koo...
tak kuasa time ngandung nak diet2 bagai...
kang dgn anak aku skali kurus kalau aku diet...
jd mkn ape yg aku suke...
nanti nak diet blk pun pas bersalin la..
pelan2 diet...
insyaallah...sbb bile keadaan mcm ni aku rasa mmg susah nak bgn, nak bergerak sana sini..
mmg tak selesa la...
mmg ade azam nak kurus blk...
tgk la nanti...hahaha...mana tau susah kan...
tp aku penah rasa gemok, dan kurus (xde la kurus sgt2) mmg leh beza rasanyer..
jd tunggu la pas bersalin nanti pelan2 kayuh...
biar kurus dan sihat...



haaammmeeeekkk kooo...


jenuh pas ni diet blk...hahahaa....

15 comments:

♥ QaseH ♥ said...

sweet la kak,,,seri ngandung tu

mizz sue said...

xpe..akak tetap cantek tau

Bai said...

tu bunga carnation eik?

diyanashukor said...

♥ QaseH ♥ | ingat pengantin je ade seri..ngandung pun ade kan...hihi..

mizz sue | tq sue .. =)

Bai | yup..carnation

modusoperandi111209 said...

x mengape.. asalkan 2-2 sihat =)
makin glowing muke mak andam nih.

♥✿♥ Fariza ♥✿♥ said...

phewitt.
still cntik lg tau.
take care ya.

diyanashukor said...

modusoperandi111209 | insyaallah...amin..


♥✿♥ Fariza ♥✿♥ | ye ker..?? huhuhu

pinkyheart02 said...

eh..comel amat! ^_^

diyanashukor said...

pinkyheart02 | masa sblm la yer..

mom to be aka adikmu said...

wakahkah entah2 tahun depan berisi lg xsompek nak diet...
lg sebulan ko nak meletup huhh..huhh.. mkn ape2 yg ko nak sebelum meletup.. kang ko terliur tgk aku..wakahkah..

diyanashukor said...

mom to be aka adikmu | takpe pasni aku leh balas dendam lak bile ko bersalin nanti..hahaha...

mtb aka adikmu said...

aku pantang nak duk umah sendiri xade pasai aku nak terliur laki aku pun aku suh mkn siap2 sebelum balik umah..wakahkah boleh gitu..

diyanashukor said...

mtb aka adikmu | takpe..time mkn je aku bungkus makan kat umah ko..

ina balakong said...

salam.. Comelnya org pregnt :) ttp maintain bgaya wpn bbadan 2 kan.. Xsbr nak tgk baby.. Nti upload pic baby tau. Diyana, bju kaftan awk pki 2 beli siap ke tempah? Cantik sgt.

Ashizu said...

Dear..pakai laa Premium Beautiful.Sure badan sgt cantik dari b4 kawin dulu.Lps pregnant mmg sangat bagus laa pakai. singgah kt blog i k nurulashizu.blogspot.com for more details on PB ni.thanks