Followers

Thursday, February 4, 2010

happy birtday luv!!!!

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan diyanashukor,
Allah selamatkan kamu


Ucapan untuk isteriku


Luv


Selamat menyambut hari lahir yang ke-26(dah tua)
Semoga panjang umur
Murah rezeki
Berjaya dalam apa jua bidang yang luv ceburi
Suamimu menyayangimu teramat-amat


Dari suami yang tersayang


yang benar

By


9 comments:

diyanashukor said...

hahahaha....byyyyyyyyyyyyyy....

kelakar la by nih....biler entah buat entry nih...

huhuu..rasa terharu lak..

terima kasih untuk segalanyer by..ayat "suamimu menyayangi mu teramat amat" buat luv rasa cute lak ayat tuh...hahahaha...love u a lot by!!!

Riena said...

Happy birthday D....ehehehhe
tgk kat fb awak Diyana shukor's - today..ehhehe

diyanashukor said...

Riena | thanks...huhu...pg2 lg dah berfacebook eh...

hawashukor said...

happy birthday to my lovely sis.
moga panjang umur and berbahagia hingga akhir hayat amin...
tahun nie xade hadiah birth. mcm tahun2 yg lalu..
coz hadiah birth termasuk hadiah kawen nnt je ye...
nnt aku belikan hadiah lesung batu yg ko nak2 tu ye.. hehe

diyanashukor said...

hawashukor | terima kasih la yer..lesung batu tu aku dah beli sendiri..tp nak bg aku terima jer..leh guna kat umah aku nanti...tp baju kotor kalau ko tak belikan washing machine kene la aku antar kat umah ko..ape la sgt tolong menolong..

nik anna said...

heppy besday dear...~=)

aszadha said...

alololololo....ceeeweeeetnyeeeetttnyer laki ko ...kekekke...

cik yuyu said...

kak diyana apy bezday..
semgO ceria selalu dan dimurah kan rezeki..n semOga dpt baby yg cOmey cam kak diyana jgk hee... =)

diyanashukor said...

nik anna | thanks dear.. =)



aszadha | haa..tau takpe..sesekali je la seewwwweeettt ttuhh...



cik yuyu | terima kasih...amiinn..insyaallah...