Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, February 4, 2009

kawan sekolah teknik...

hi...all..


ni aku nak citer kawan baik aku time sekolah teknik kuala klawang (sekolah yg boleh dikatakan bnyk kenangan)...time tu kitorg ade geng...antaranya...king....anom..dedeq...phidot...

antara keje nakal yg kitorg buat...

  • bunyikan loceng bomba pg ahad masa warden tgh sedap tido...(loceng tu betul2 sebelah bilik warden)
  • curi selipar budak2 asrama...
  • gaduh ngan senior...
  • main tutup botol dlm bilik prep...(bile warden dtg mengejut abis tutup botol tu kene rampas....die tak tau...dlm beg kitorg ade seplastik lg tutup botol....hahaha...buat spare....
  • bile time mkn...kitorg jarang mkn lauk kat dewan mkn...tp kitorg mkn lauk yg makcik dewan mkn tu masak untuk tukang2 masak dlm tuh....jd mestilah lg sedap...
  • time mkn jugak kitorg dtg bwk botol kicap yg besar...supaya makanan kitorg tu lg sedap la....
  • time spc (sihat pelajar cerdas) ' yo yo o jer nama' hahaha....time ni kene kuar buat senaman setiap ptg...tp kitorg sememangnye tak pegi....
  • ponteng time prep...
  • pernah kene rotan....warden tu siap ckp " nanti saya rotan jerit sakit kuat2" eleh....belum rotan kitorg dah jerit....kesalahanye kitorg main kejar2 dlm asrama....biler die jerit sambil pegang rotan dr bwh tanya sape yg berlari die nak jumpe kat bilik die...kitorg pun dtg....bile die tgk kitorg die tak caya 5 org je yg berlari...die dgr mcm 20 org yg lari....berat sgt la kitorg time tu kann....

bnyk la lg...


kalau ingat2 time ni sure ketawa guling2.....tp tak tau apsal time tu kitorg mmg dikategorikan nakal...


penah sekali kitorg keje main tutup botol je sampai warden panggil bentang tikar depan bilik die suh belajar situ...tp best la plak..sbb lain sikit suasana kan...siap warden suh blk bilik kitorg ckp..."nanti la cikgu...bg la peluang belajar lama sikit kat sini"....warden geleng kepala je...

ok...salah satu kwn aku ni dah kawin...dr die bertunang die ambik aku jd make-up artist die....


ni gambar bertunang die seblm dan selepas...





pada 24.10.2008 die kawin...

aku jugak die ambik untuk jd make-up arist die pada majlis die...

dr persalinan...nikah....sanding aku make-up....




dah kawin dah kawan aku sorg nih....antara kitorg die yg kawin dulu...skrg die dah pregnant 2 bulan....sanggaatt la happy....wish u all the best....jaga baby elok2....

No comments: