Followers

Friday, May 25, 2012

Next customer Zarifah



Zarifah

Makeup for Reception

Before make-up


After make-up







Wednesday, May 23, 2012

Next Customer


Next Customer Zarifah

Makeup for her solemnization day

Before make-up


After make-up








Macam-macam LAH.....



Assalamualaikum....

huhu..sian blog kene tinggal lama..
i'm back....
tuan punye blog x bwk pewoot dah...
sbb baby dah kuar...

sebenarnya masa mengandung 2nd ni mmg saje nak rest lebbiihhh sikit..
biar mummy ngan baby sihat leeebbbiihhh bnyk...
hahaha..
job pun mmg saje dikurangkan...
sorry ye kepada customer diyana/bisikbisikdesign
tokey mmg nak rest sgt2..

ikutkan masa akhir2 mengandung ari tu kepala baby still xturun..
dan mungkin kene c-sec lg,..
yg pertama ari tu c-sec..kedua pun nak c-sec..
hancur perut aku kan...

pastu nak buat keputusan untuk bersalin kat hospital kerajaan atau swasta..
sbb kalau aku bersalin cara c-sec untuk kedua kali yg pasti untuk anak yg ke 3 pun c-sec jugak..
so kalau aku beranak kat hospital kerajaan aku boleh ade 3 anak je...
3 jerr?? buat zaman skrg 3 pun ok dah sbb perbelanjaan makin besar..
tpppp....
aku x nak 3 je..kalau boleh nak lebihhh...hahahaa..
lebihhh yg x tahan tu...
kalau di hospital swasta aku leh beranak 4 kali atau 5 kalau dimurahkan rezeki..
salah satu sbb nya hanya sorg doktor je yg akan urus perut aku sampai anak ke 5 tu..
kalau kat kerajaan doktor pelatih je la yg buat..

so bile aku buat keputusan untuk bersalin di swasta..
doktor suh aku pilih tarikh nak bersalin..
biasa kalau kerajaan minggu ke 37 dah kene potong dah perut aku..
tp kat swasta doktor aku suh bersalin lambat sikit dlm minggu ke 38 ke..
biar baby besar n sihat lg...
kaannn...best kan...

dgn kuasa Allah swt minggu ke 37 kepala anak aku dah turun ke bawah..
mmg itu la doa setiap kali semayang...
doktor siap ckp "its miracle"..sbb biasa doktor kata baby takkan pusing dah..
last minit lak die pusing...
happy xterkata...
Alhamdulillah...
merasa akhirnya aku bersalin normal..

dan 04.04.2012 lahir la baby gurl
nikmat sebenarnya dpt bersalin normal ni...
walaupun tgh tahan sakit nak beranak ni..
leh pikir agaknya mcm ni la sakitnya org kene langgar lori...
hahahaha....ade kene mengena x langgar lori ngan sakit nak beranak..
tp aku leh pikir mcm tu masa tgh sakit...huahuahua..


Fya Melissa Binti Mohd Faizul Anuar
04.04.2012
Putra Medical Centre
3.8 kg











"Hello kawan2 Mummy" !!!!